אלמנט עיצובי מהלוגו של דר נופרים

דר נופרים הבית שלך

חברת דר נופרים היא חברה משפחתית בבעלות פרטית. החברה מתמחה בבניית מגדלי יוקרה עד 35 קומות, שכונות ומתחמי מגורים איכותיים, בניינים מדורגים, בנייני בוטיק, וילות וצמודי קרקע כבר מעל 3 עשורים. לחברת דר נופרים התמחות בנדל"ן למגורים, התחדשות עירונית בשילוב מסחר ומשרדים ופרויקטי עירוב שימושים בניה של מגדל משרדים ומסחר בקומה התחתונה.

 

לחברה היזמית זרוע מבצעת ולה סיווג ג' 5 בלתי מוגבל לבנייה למגורים. הייחודיות שלה שהיא יוזמת ובונה בעצמה את כל הפרויקטים שלה בקפדנות ואיכות בלתי מתפשרת. השם שלה הוא סמל לאיכות, ליוקרה ולשירות אישי וטיפול מסור.

ה- DNA שלנו

הוקמה
בשנת 1995
חברת ייזום ובנייה
משפחתית בבעלות פרטית
מתמחה בבניית
מגדלי יוקרה, בנייני בוטיק, בנייה רוויה וצמודי קרקע
סיווג ג' 5 בלתי מוגבל לבנייה למגורים
יזמה ובנתה אלפי יח״ד בעשרות פרויקטים
בונה בימים אלו
מאות דירות
בתכנון עוד
אלפי יח"ד
מוניטין גבוה
דירות שנמכרות יד שנייה מעל הממוצע בשוק
שירות רחב ומקיף עד הפרטים הקטנים, גם אחרי האכלוס

חזון החברה

לבנות ברמה הכי גבוהה להיות ראשונים בחדשנות ותמיד להביא את הבשורה צעד אחד לפני כולם.

בדר נופרים, אנו מתמקדים בתכנון קפדני וביצוע איכותי על מנת להבטיח את השקט שלכם וביטחונכם, תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים ומסירת הבית בזמן. ההתחייבות לשירות מצוין נמשכת גם שנים לאחר האכלוס, ומעניקה לכם ביטחון לטווח ארוך.

הדמיית פנטהאוז מפרויקט דר נופרים
תמונת פועל מהזרוע המבצעת של דר נופרים נמצא באתר בניה

הזרוע המבצעת של דר נופרים

יוזמת ובונה ומבצעת לעצמה את הפרויקטים, בעלת סיווג ג' 5 בלתי מוגבל לבנייה למגורים.

ביחידת הביצוע שלנו, כל פרויקט הוא מסע – מהרגע הראשון של נגיעה בקרקע ועד להעברת המפתחות לידי הלקוחות החדשים. במהלך שנים של פעילות, יצרנו מגוון רחב של שכונות עילית בישראל בהתמחות בפרויקטי יוקרה ומגדלים מפוארים, במקביל, הקמנו מרכזים לעסקים ומסחר. אנו רואים בכל אחד ממיזמינו יצירת אמנות אישית, תוך הקדשת מחשבה חדשנית, תכנון מדויק וביצוע איכותי תוך שימוש בטכנולוגיות ומתודולוגיות הבנייה העדכניות ביותר.

לקוחות מספרים עלינו